Změny do druhého dějství

Naši drazí hráči a hříšníci,

 

posbírali jsme data z Vašich dotazníků, dali hlavy dohromady a protože jsme trochu škodolibí a chceme, abyste z toho měli noční můry už před hrou, podělíme se o výsledek s Vámi.


 

Tvrdost a přísnost lidského světa

Ačkoliv to pro některé sebemrskačské masochisty letos bylo sluníčkové a jemné, pro jiné byla míra teroru tak vysoká, že do příštího děje nebudeme přitvrzovat.

 

Hra dětí v lidkém světě

Rozvineme sociální hru, abyste měli možnost si své dětské charaktery rozvinout kam až budete sami chtít. Můžete se těšit na pionýry, společnou budovatelskou práci, pomoc bližním,  práskačství, udavačství a další oblíbené varianty.

 

Šití medvídků

Šití bude zachováno. Ačkoliv bylo na medvídky mnoho až kontroverzních názorů, navzdory našim očekáváním byly většinou kladné. Jak již slíbil učitelský sbor, těšit se můžete na manufakturní výrobu medvídků. Soutěživost mezi týmy, vyhodnocení a ocenění nejlepších vedoucích, nejefektivnějšího teamu, nejhezčího medvídka, nejsoudržnějšího týmu a mnoho dalších.

 

Hra v zahradě

Pokud počasí dovolí, chceme výrazně zvýšit množství času tráveného v zahradě, mimo chladný kryt a divadlo.

 

Co dělat v Pekle a je tohle konec?

Hlavní důvod, proč pro skřítka není zastávka v Pekle  a smrt konečnou je fakt, že skřítčí duše je nesmrtelná. Obývá lidské tělo, které smrtelné je, ale samotný skřítek může zemřít jen velice těžko. Proto byly lidské veřejné střípky o jiných dospělých lidech, kteří zemřeli, aby se skřítek dostal do těla čínských malých dětí. Co ale Peklo udělat může, tak zamezit v reinkarnování, držet násilím duši skřítka a nepustit ji nikdy ven. Tady se dostáváme k dalšímu bodu:

 

O čem jsou jednotlivá dějství

První víkend byl o překvapení a řešení, proč a jak se skřítek dostal do Pekla. Někteří měli svá tušení, jiní naprosto ne. Záměrně jsme to neříkali předem, aby to vyplynulo až ze hry a aby byla přítomná nevědomost, která by stejně tak provázela i skřítka.

Druhé dějství bude pro většinu z vás o tom, jak se z Pekla dostat ven. Opět budou někteří, kteří ví, že jejich cíle směřují jinam.

 

Děj a informovanost ve hře

Protože bude další dějství přímo nadupané dějem a přestože jsme zlí, nechceme, abyste hodiny louskali sáhodlouhé dějové (černé) střípky, dostanete dějové střípky před hrou elektronickou formou. Bude tedy prostor i ke konzultacím, pokud něco nebude jasné. Na hře pak tyto informace dostanete přehledně sepsané na samostatném papíru.

 

Atmosférické střípky

Tábory odpůrců a přívrženců vtipných a vulgárních střípků byly množstevně vyrovnané a proto je ve hře zachováváme. Na své si ovšem přijdou i ti, kteří se chtěli pomocí atmosféry dozvědět více o příběhu ostatních postav, jejich počet výrazně zvýšíme.

 

Šťastné vzpomínky

Protože už jste v Pekle nějakou dobu, je na čase Vám odhalit k čemu ještě všemu jsou šťastné vzpomínky, které jste  většinou poztráceli.

Aktuálné každý skřítek vlastní určité množství šťastných vzpomínek (i nula je číslo).

Jejich množství se projevuje na chování postavy a tady Vám dáváme způsob, jak toto vlastnictví zahrát i ve hře.

Budete se pohybovat mezi dvěma póly, kdy na hodnotách šest máte plno svobodné vůle a vlastních cílů a pokud spadnete na nulu stáváte se hračkou Pekla, plnící jakékoliv pokyny svého šlechtice, škodolibě vymýšlíte a provádíte zlé věci a uděláte prakticky cokoliv, abyste se dostali k jakékoliv šťastné vzpomínce.

 

Jak zhruba hrát úbytek šťastných vzpomínek:

6+ - chcete pro všechny to nejlepší (třeba je všechny zabít pro vyšší dobro)

5-6 - rozhodujete se tak, jak je Vám přirozené

3-4 - napadají Vás samé zlé myšlenky a bojujete s tím, zda je provést

1-2 - volíte vždy tu zlejší variantu!

0 - vyhledáváte zlé varianty, nedokážete odporovat svému šlechtici, zoufale se snažíte získat jakoukoliv šťastnou vzpomínku